Update med Malena Ernman



Yes, Malena Ernman är vidare i Euro Vision Song Contest. Grymt roligt, tycker jag. Men alla älskar inte melodifestivalsjippon som jag. Trust me, I know.
   Idag så var det då dags för kemiprov, jag har pluggat ordentligt till detta och jag tror faktiskt att det gick bra. Det känns bra i alla fall.
   Dessutom så ka jag berätta att jag för typ första gången i mitt liv har försovit mig. Ja, jag vet, helt galet! (Haha) xD = Ironi, det är kanske inte så galet men för mig var det i alla fall någonting nytt. Jag brukar vakna klockan halv sex på morgonarna men i natt vid 02.46 så var det ett strömavbrott här i kommunen som gjorde att min radioklocka inte ringde. Så klockan sju i morse så kom mamma instövlande och frågade mig om jag hade sovmorgon(!)
   "Ehh, va? NEJ!" svarade jag.

Grattis hur som helst till Malena. Jag kommer SÅ att titta på lördag, enligt tradition. Puss och Kram från mig.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, klockan sju är inte särskilt sent, fast det beror iofs på ifall man bor på landet ;P

Love you<3

2009-05-13 @ 22:57:42
Postat av: Frida

Haha, sju är inte alls särskilt sent, fast det beror iofs på ifall man bor på landet ;P

Love you

2009-05-13 @ 23:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback