Prison Break?

Prison Break 
När ska det börja igen?
I miss you. Man vill ju gärna se hur de ska sluta med Sara och hennes band o allt! :P
Finns det någon annan som också älskar att titta på Prison Break?

Vi hörs snart, 
Anna 

Favoritserier

                              Favvo Serier
                                                      Här en bild från serien "Veronica Mars".
                                                                 I huvudrollen, Kristen Bell.



Mina Favoritserier.

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag, tycker i alla fall jag.
Så idag blir det ett inlägg om mina favorit serier. Vem vet... kanske man kan hitta något tips?
Här är en lista på de bästa serier som går/har gått på tv-kanalera, Svt1, Svt2, tv4 & tv3. 
(Jag kommer tyvärr inte lista några tv-serier från kanal 5, p.g.a. att vi inte har den kanalen på "parabolen")

1. Veronica Mars
2. Prison Break 
3. Cityakuten
4. Anna Phil
5. Top Model 
6. Bones
7. Komissarie Lynley
8. NCIS
9. Bevelly Hills
10. Ghost Wisper

Andra favoriter, som inte kom med på listan:
Medium, Simpsons & Våra bästa år. 

Hoppas ni har det bra, just nu är det lite tufft för mej men... 
"The show must go on". 


Vi ses, 
            Anna