Snart på Annamartinas blogg

Hej!
Snart så ska jag skriva lite om några kändisars klänningar på Emmy-galan, Jennifer Lopez nya kollektion som visades på New York fashion week och så blir det hårmode till hösten 2007. : )

Kan det bli bättre?
Nej, såklart inte. Allt detta kan du läsa på annamartinas blogg inom den senaste månaden.

(Som de säger på Lattjo Laban: (tror jag :S)
Hade bra kompisar! Så ses vi snart.


Svar på komentar.

Sanne skrev:
Tjosan trosan anna! får man lov att läsa dina bloggar? kraaam

Anna svarar:
Klart att man får! :D


Övrigt: Jag har (som någon som kanske läst innan) skrivit att jag kanske ska lägga ut Annamartina-bloggen på min lunarstorm presentation. Men jag är inte helt säker än. Därför får det vara. Men man kanske kan lägga ut den någon annanstans? Där jag kanske inte känner så många? Finns det ngn som har ett tips, så komentera gärna här under!


Puss o Kram, Anna Martina