Vårläger!

Och så var årets vårläger avslutat. (I söndags alltså!)
I år var vi på det gammla vanliga stället. Det kändes jätte bra att vara där. Särskillt när det var mitt första vårläger som patrullscout. Vi åkte 9.00 i tordags. Och kom hem ca. 15.00 i går (söndag). Vi hade små-skurar i torsdags och ett större regnmoln ovanför oss på lördagsförmiddag. Även något sådär på eftermiddagen. Vilket gjorde att man var ganska våt. Och allt man hade med sig var ganska vått när det väl blev dags för nattaktiviteten. Vilket jag är glad för att jag hängde med. Det var 4 st som stannade kvar i vindskydden. Varför? Det får ni dessvärre fråga dom.
Ja, och sedan var det läggdags ca. kl. 4.00 på söndagen och uppstigning kl. 7.00. *Suck*
Men idag ska jag göra som idag natt, sova ut. Sov mer en 8 tim i natt. Vilket är typ rekord för mig. Hehe :D.

Ja, vad ska man skriva mer? Nog pratat om mitt scoutläger.
 Här kommer lite bilder som har med scouting att göra:



image48image49

Vad som har hänt v. 19

Ja, nu... var det ganska länge sedan jag skrev. Det blir så ibland. Man har mycket att göra men så lite tid, hehe.
Jag tror att många känner igen sig i det. Och sedan är det ju inte alltid man har någonting att skriva om. Men här kommer lite som har hänt:

x Jag har hunnit fylla år... Nu e jag inne på mitt 13:de år!
x  Jag har precis kommit på att det inte finns så mycket mer att skriva.

Visst är mitt liv, tråkigt! Blää...
Hehe, nej men jag bara skämta!
Just nu känns livet pretty well.
Det är ju faktiskt bra!

Men detta var allt för mig idag
Kram

Pamela Anderson

Finns det mer att säga än de här bilderna?

image46image47



Nej, jag tror inte det. Ni förstår nog själva vad Pam är "up to"!
Vi hörs.