Spice girls återförenas!

image85
En av de nya offeciella bilderna på
Spice girls! (London)


Fast det visste du kanske redan?
Det är ju en av de stora nyheterna just nu. Eller ska man säga förra veckan? hehe...
I alla fall så vill man ju som bloggare inte ligga efter! Så, ja, om det nu var en bra bortförklaring till varför jag vill skriva om dem ?
Japp, here comes the truth!
Jag är ett spice girls-fan! Eller rättare sagt var.

Därför skriver jag kort om deras återförenelse.


Det är inte i sommar det händer.
- För Emma är gravid (baby spice)!
Det är till vintern då det forna pop-gruppen återförenas.
I december och januari kommer spice girls att ge 11 konserter i städer runt om i världen.
De ska släppa en ny skiva som förmodligen ska heta någonting i still med: Greatest Hits (Spice up your life).
Alltså inte något nytt material. Just för att deras återförening är till

världens spice girls-fan!


image84
Det som innan bara var, Det forna tjejbandet Spice girls!



Premiär för filmen "Hair spray"

Ja, vad finns det att säga, förutom:
- Jag hoppas att det blir en lyckad film, och jag kan inte vänta med att se den. :D

Enligt mig så verkar det vara sig en hyfsad glad, bra film. Och skådisarna verkade i alla fall nöjda på premiären.
Här nedan kommer det lite bilder från premiären, så bara luta dig tillbaka óch njut av deras tillfixade leénden.

image73
John Travollta här tillsammans med den andra huvudrollsinnehavare Michelle Pheiffer.

image74

En av mina personliga favvo skådisar, Amanda Bynes. (Har du inte sett She´s the man, så se den!)

image75
Zac Effron! Vilken pudding, hehe...

image76
Queen Latifah, en lite oförväntad hårfärg. Men en underbar klänning.

image77
Här är hela gänget! (Utom Zac, var han nu har tagit vägen?!)


Det fanns såklart andra uppklädda skådisar/kändisar på plats. Här kommer de övriga. : )


image78
Ashley Tisdale, i en bedårande rockig klänning.


image79
Brittany Snow

image80
Vanessa Hudgens, kör den lilla svarta med en glamorös uppsatt fin-frissa.

image81
Och så här, Carmen Electra. Enligt många en sexig brunett.

Tack för allt, hej!


Scoutläger, Jiingijamborii.

image82

Hejsan hoppsan!
Idag (Söndagen den 22/7-2007) kom jag hem från ett av mitt livs bästa scoutläger. Det var verkligen jätte kul och verkligen riktigt planerat.Om det är någon annan scout som läser detta så skriv gärna vad ni tycker om scouting eller typ om Jiingijamborii, om ni var där.
Jag vet faktiskt inte om jag orkar förklara allt som hände, för jag är riktigt trött. Men jag kände i alla fall för att sätta mig här hos er och skriva om att jag har vasrit på läger.

Man bor i olika byar. Vårt by nummer var 3362, och där bodde vi då. Den svenska scoutkåren tillsammans med en amerikansk pojkscoutskår (alla ca. 17 år), en liten kår på 10 pers totalt från Vitå och tre personer från Bhutan. De var människorna från Bhutan som verkligen gjorde ett hyfsat intryck för kåren. Det var liksom vi som skulle ta hand om dem och se till att de hade det bra. Och alla tre pratade riktigt bra engelska. Så det var liksom inga större problem med att sitta och prata. Så jag skulle bara vilja tacka alla för ett riktigt bra läger!
Kolla gärna in hemsidan också:
http://www.jiingijamborii.se/

Puss o Kram, Anna!