Konfirmationläger

Hej hopp!

Nu sitter jag och slappar framför tv:n och kikar lite på "systrar i jeans" över laptopenskant.
   Jag är helt slut efter helgens konfirmationsläger. Det som gör mig, och mina systrar som också var med, så trötta är att vi på lägret gjorde saker hela tiden. Cajsa påpekade tydligt innan vi åkte att detta inte var något klassläger, men att vi skulle göra saker verkligen hela tiden var jag inte beredd på ändå. Det har dock varit riktigt roligt. Ett nästintill perfekt läger med en übermysig miljö. Vi fick också nästan lite kändisbesök för på den här gården vi var på så var det bröllop igår, lördag. Vi såg det inte först men sedan visade sig att ingen mindre än Björn Gustavsson var en av gästerna. Då blev vi galna! (Tjejerna i alla fall)


Björn Gustavsson

Vi ses allihopa.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Malin

OMG!!!!!! Eller inte... ;D Pus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback