Monday 090309

I morse, snart & ikväll
Andra praoveckan är nu igång, och jag har ledig (måndagar = stängt på den resturangen jag ska praoa på)!
Men det betyder inte lugn och ro för mig, nej, idag har jag under morgonen varit på gymmet med Cajsa (som har studiedag) och där har vi tränat hårt. Snart blir det tårtbakning med mamma inför min pappas och min faster Ingrids födelsedag. Ja, de är födda på samma dag. :D Helt otroligt, om ni frågar mig vad jag tycker. Okej, Malin och jag gör väl också det, men, men, är det så konstigt då?
   I kväll blir det 2x handboll träning. (Jag vet!) Men som tur är de inte så jätte jobbiga träningar på måndagar. Det är först en timme med 94:a laget och sen direkt till den andra timmen med 92:orna. Hmm... det låter jobbigt!

Nej, vad jag känner mig glad idag! Energin måste ha kommit från gymmet! Ha en trevlig dag mina kära läsare. ;D


Idag ska det bakas tårta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Detsamma söt



(och du var jätte duktig idag på gymmet. Puss!)

2009-03-09 @ 16:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback