Skolavslutning och sommarlov

Hej alla goa och glada!

Nu är det BARA 2 skoldagar kvar. Och dessa kan knappt räknas för idag så har vi klassens dag. Jag tror vi ska tävla mot en annan klass och då ska vi hålla på i sådär ca. 3 timmar. Helt okej! Och sedan i morgon är det SKOLAVSLUTNING! Som jag säger till alla jag pratar med; jag kan inte fatta det. Hur snabbt har den här terminen och hela skolåret inte gått? Härligt!


Jag är visst inte så aktiv här längre. Om sanningen ska fram så funderar jag på att pausa lite i mitt bloggande, ta sommarlov. Eller typ att jag skriver lite sådär ibland när jag har någonting att säga. Så kanske det har varit innan också, haha :D. Men jag kan hur som helst inte lova att jag kommer att ha skrivit varje gång ni tittar till mig, och det får ni gärna göra för som jag känner nu så vill jag inte lägga ner helt. I´ll be back, helt enkelt.

Ha nu en hääärligt sommarlov. 

Mvh Anna 


Kommentarer
Postat av: CJ

Detsamma sötnos :)

Postat av: Frida

Det blir säkert bra, glad sommar! Vi ses imorrn!<2

2009-06-11 @ 14:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback