Australia med systrarna

Tjosan!
Alla kanske inte undrar vad jag gjorde igår, men här kommer det i alla fall. xD

Igår eftermiddags så åkte jag med Cajsa in till Lund. Hon skulle nämligen bli fin i håret. ;) Medan Cajsa satt i frisörstolen så sprang jag omkring och shoppade lite. Det blev ett sätt med nya sminkborstar och två toppar från MQ. En av topparna var väldans färgglad och mönstrad och den andra helt svart. Hehe, låter lite tråkigt men den är så fin! ;D
   Sen gick jag och Cajsa till filmstaden för att hämta biljetterna. En väldigt bra film! Jag både grät och skrattade.   
  "Fika" hann vi också, på ca. 10 min, för sen skulle bageriet stänga. Hehe. Efter den lilla stunden så träffade vi Jönne (min andra syster) på bion och så såg vi den underbara filmen "Australia". 

"Ett hett tips" 
Citat av: Katarina  (You know who) ;)

Nicole Kidman och Hugh Hackman i filmen Austraila 



Vi ses i nästa inlägg. ;)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback