Shopping i Malmö med Danny

Tjena tjena!

Idag var jag med Frida i Malmö. Tanken var väl att vi framför allt skulle besöka lite olika "slutreor" men de ända som vi hann titta in hos var Gina Tricot, MQ och Monki. På Monki hittade jag en cool, men framför allt enkel, turkos tröja. ;D


Reafynd från Monki

Resten av dagen spenderades i stället på S.A.T.S invigning. (Haha!) Deras gym var väääldigt fint och en hel del fräschare än vad gymmet i Lomma är. :)
   Tanken var ju inte alls att vi skulle bli kvar där i flera timmar. Det var bara en spontan och rolig grej. Och det hela ledde till att jag fick se Annika (från Let´s dance), Tobbe trollkar och Danny (!). 

Invigning på S.A.T.S. Här visar instruktörer lite smått och gott från olika kurser


Annika från Lets dance var också på S.A.T.S invigning

Tobbe trollkar. Inte bara trollkar - komiker också ;)

Danny sjunger! 

Lite sådär bra bild... (mobil kamera) Han sjöng tre låtar: Tokyo, If only you & Radio

Lyckad dag! 
I kväll blir det mys och i morgon match i Veberöd.

See yaa. ;)

Kommentarer
Postat av: Jag

Ja det var trevligt men jag känner att jag måste(!) till Monki igen för att köpa de där byxorna, och träffa snyggingen som var där, hehe(suck). Gick matchen bra?

2009-01-25 @ 18:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback