Mys i Lund

Heelo Moto!

Idag har jag gjort mycket, eller så har jag inte gjort så mycket. Dagen började/slutade kl 3 i Lund då jag sov över med "Ung grupp" (en tjejgrupp som jag träffat under hösten/vintern). :D Vi åt pizza, käkade godis, sjöng singstar och kollade på en film som hette "seven" med Brad Pitt i huvudrollen. Trevligt!

Efter det där så åkte vi hem och då var klockan ca. halv ett. Så jag och mamma gick ut med Hedda sen packade jag upp övernattningsgrejorna och duschade. När klockan var kvart över tre så gick bilen mot Helsingborg. 

Så det är där jag varit hela kvällen och firat JUL med mammas lilla släkt. Hehe, det betyder ju julklappar x)!

I morgon blir det förhoppnings vis lite bilder ... Eller så är bilderna för stora för att ladda upp... Usch! Det är så tråkigt!
Annat som händer är att jag och Cajsa ska döma lite handboll och sen blir det match med Jönne.

Men, ha en bra natt!

Pusspuss Annamartina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback