Min 16:de Januari

Tjoo!
Idag har jag som vanligt gått i skolan. Och där har jag med tre andra börjat på en pjäs på svenskan. Problemet/ det roliga är att den novellen vi ska utgå ifrån är på DANSKA. Haha ! :D Vi funderar allvarligt på att göra den på danska också. 
   Och idag är det dessutom fredag :D. Min favoritdag. Fast det visste kanske vissa redan... 

Mitt största problem just nu är om jag ska ta bort sminket eller låta det vara kvar... (Med andra ord har jag inget problem över huvudtaget!)

Vi ses i nästa inlägg! 

Ha en über trevlig kväll. (:

Puss Anna

Kommentarer
Postat av: emma rasmusson

fin blogg du har !

jag bara undrar, vem har ni som svenskalärare ?

puss & kram

emma

2009-01-17 @ 16:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback