Jag fryser (första skoldagen)

Ojj, vad jag fryser. Kan ha och göra med att jag precis va utanför dörren. :) 
   Första dagen i skolan idag. Eller ja, första dagen efter detta hääärliga långa jullov. Och i med att det är torsdag idag så är det FREDAG i morgon! Min favvo-dag! :D 
   Men än är det som jag nämnde innan, torsdag. Och för mig betyder det handboll! Det var länge sedan jag spelade, så det ska bli roligt. 

Nu känner jag att det här inlägget inte fick någon speciellt ämne... Hmm... så det hamnar under "allmänt". (Ganska självklart xD.) Men så är det ibland. Ibland vill man bara skriva av sig, bara skriva det som dyker upp i huvudet. 

Se dig! 

/ Anna 

Så chockad jag blev när det gick att ladda upp den här bilden. Hehe. 
Den föreställer hur som helst ett par  jeans som jag fått av min faster. 
Med Disney-motiv och allt! :D


Kommentarer
Postat av: Frida

Där e ju dom skorna som du ska ha på dig på måndag!!:D

2009-01-09 @ 18:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback