Igår, idag, i kväll och i morgon

Igår var jag på myskväll med tvillingsyrran hos ett annat par tvillingar. :) Vi hade det jätte mysigt och såg på en film som jag faktiskt tyckte var riktigt bra. Även om "fantasy"-filmer kanske inte är bland mina favoriter. Vi såg "Stardust" med skådespelare som ursöta Charlie Cox och Sienna Miller . Någon annan som också har sett den? En bra film och verkligen ett tips!



Idag var det match med 94:orna i Malmö. Där vann vi och jag fick två utvisningar. He, he... ;) Gjorde dock två mål också, så jag kompenserade väl upp det där lite. :D
    Efter mathchen var jag bara vara hemma och tog det lugnt, bakade några cupcakes och såklart tittade på när Sveriges herrlandslag möter Kuba i världsmästerskapen. Sverige vann med 41-14!!! :D
   Förresten "Handbolls-hetingen" Oscar kom med i 17-manna gruppen! Han är (för er som inte visste), generation 2 med efternamnet Carlén i landslaget. Hans pappa, Per, har också spelat där.

Oscar Carlén


Ska det bli vi, Sveige, som ska fira ett vm-guld i år?



Det råkar även vara match imorgon. Då ska jag istället till Helsingborg med 92:orna och spela. Vi kanske inte vinner, men jag tänker oavsett göra mitt bästa. 
   Efter den här matchen så ska jag på någonting annat roligt. Vi ska på "mini-släktkalas". (Det är bara mammas lilla släkt och pappa ska inte med den här gången, så vi blir inte många.) Vi ska i alla fall fira min lilla kusin som fyller tre år. :D


Önska oss lycka till med matchen i morgon så skriver jag snart igen!

Kraam Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback