Första inlägget 2009

Hej!
Nu var det dags för det första inlägget år 2009. :)

Jul, älskade jul
Nu är det slut. Julen är förbi, snyft. Jag vill egentligen inte erkänna det men... jag längtar redan till nästa. :) Men tänk om man hade haft det hela tiden, året om. Då hade det inte varit så roligt!? :P 

Skola
Ännu ett snyft... skolan börjar om en vecka! :( Skit! 
   Jag tänker hur som helst försöka att inte tänka på det så jätte mycket. Mer försöka njuuuuuta av resten av lovet. 

Morgondagen
I morgon ska jag med tjejerna i familjen till Lund. Jag vet inte exakt vad vi ska hitta på förutom att vi ska käka lunch på nått thai-ställe, mums! :), och att Jönne och jag ska KLIPPA oss. Intressant!

Vilket meningslöst inlägg... jaja, vi hörs en annan gång! 

Xoxo - står x:en för puss, eller är det tvärtom? xD (meningen att det ska låta lite blåst)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback