Domar-söndag!

Hejhej! 
Nu är jag trött... jag och min syrra har dömt handbollsmatcher hela dagen. Typ. ;) Det har varit roligt men också väldigt "uppmärksam-krävande" ( Är det ett ord? ;D).  Som tillexempel i slutet av fjärde matchen då man kände att tankarna flög iväg lite och att man måste tillbaka till spelet för det hänger ju på dej, liksom.
    Pengar för det fick man, så det känns ju jätte bra. Att göra något "viktigt" och samtidigt få pengar för "shotablengen" (grejen).

Jag är nöjd med dagen, det är jag. 

Leif "loket" Olsson

Läste precis på lite. Leif "Loket" Olsson har också varit handbollsdomare. (Du vet han, hans om höll i "Bingo Lotto" innan Lasse Kroner.) Han var dock inte föreningsdomare (som jag är) utan har faktistk dömt på hög nivå. En VM-final bland annat. Och inte nog med det, han blev då också utsedd till den bästa domaren i den VM-turneringen.  
För att vara ärlig har jag lite svårt att föreställa mig detta... :D


Ha en trevlig söndagskväll underbara läsare. I morgon börjar skolan på "riktigt". 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback