Melodifestivalen, film-marathon och kärleksmums

Lördag = "slappe dag! "
- I alla fall i mitt liv idag. 



I kväll börjar melodifestivalen! Yaaahooo! ;D Alla som känner mig borde veta att jag är ett stort fan av melodifestivalen. Och, ja, jag vet att det kanske är lite mobbat men det är sån jag är. :) 

Nu, i natt, så sov min underbara kompis Frida här och vi hade ett litet film-marathon. Vi hann med tre och en halv film innan vi båda kände att det var dags att sova. Hehe! De filmerna vi såg var: 


Chicaco är en bra film, men jag trodde nog att den skulle vara liiite bättre. Det var kanske lite för mycket musik-nummer i den. Annars så brukar jag ju gilla sånt... :S 
Men en bra film, måste jag ändå säga. 
Betyg: 3/5 


En typisk sån där "vill-beröra-och-ge-dåligt-samvete" film. Men oj så bra! En riktigt bra film ska väl väcka tankar?
Betyg: 4/5


Hehe, det här var konstig. För det första så var den på franska och så var den svart och vit, bara det är lite udda, och sen så var det bara två personer med i större delen av filmen. Men den var rolig, dock inte en favorit.
 Betyg: 2/5


Sune är rolig. Håll med om det bara! 
Det är personligt hur roligt man tycker att någonting är, men jag skrattade inte så jätte mycket till den här Sune filmen. Men jag tror det beror på att jag var trött.
Betyg: 3/5

Nej, nu så ska jag och mamma fortsätta vår kärleksmums-bakning. :D

Ha en trevlig kväll!
- Det ska jag försöka ha. xD

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska du satsa på en karriär som filmrecensent kanske?? Angela är lätt min favorit! (Kan bero på att jag inte såg någon av de andra filmerna...) Hur som, jag hade faktiskt den där Melodifestival bilden först!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback