Sportlov!

Sportlov!!! Finally! Tyvärr ska jag inte resa någonstans, jag hade gärna åkt till Österrike (!) eller typ något varmt land som Grekland. Är där varmt nu? Shit, vad jag känner mig blond. Haha. 
   Skoldagen idag var väldigt lugn och gick snabbt över, och sånt gillar jag! Så hittills har fredagen den 13 varit toppen!

I kväll ska jag på "kläd-bytar-kväll" med några tjejkompisar. Så jag har ägnat ungefär en timme nu på eftermiddagen till att sortera byrån. Det ska bli spännande och se OM man kommer hem med någon annans kläder eller inte. 

Nej, ni får ha en super mysig start på sportlovet. 

Hej!

Det blir ingen skidåkning för mig i år. Synd!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mm, jag vill också åka skidor... Kom du ihåg att fråga Sofie om den blåa koftan? Puss

2009-02-13 @ 19:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback