Oscars galan 09

Oscars galan 2009

För några dagar sedan hölls den årliga Oscars galan. Där det delades ut små Oscars-statyeter till de bästa filmerna gjorde år 2008. Jag tycker så klart att kändisarnas besök på röda-mattan är bäst. Här ser ni mina favoriter:


'
Mitt favorit kändis-par Zanessa. Till höfer Zac Efron, till vänster Vanessa Hudgens

Sarah Jessica Parker passar så bra i sån här vit fluffig sak

Kate Winslet vann pris för "bästa kvinnliga huvudroll" och visst var hon också vacker i sin underbara klänning. Me like!

Hunken James Franco och en okänd vacker kvinna. De ser urtjusiga ut tillsammans och så älskar jag hennes klänning. Det känns just nu väääldigt dumt att inte veta hennes namn. 



Som alltid är Brad och Angelina super snygga på röda mattan. Super lyckat helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman. Tack för adressen till din blogg. Jätte fin. Me like.

Hi hi. Håller med dina favo par. Min favo var Nathalie Portman, helt lovley klänning. Ha de bäst, så ses vi imorn och hälsa syrran. Ha de

Kram kram Julia.

2009-02-25 @ 22:07:32
Postat av: CJ

Hmmm... Undrar om det blir lite problem med att du lägger upp bilder som du inte äger?



Puss :*

Postat av: Malin

Jag gillar faktiskt nästan Angelinas klänning bäst! (Tsm m. örhängena då)! Puss

2009-02-26 @ 21:37:49
URL: http://malinbeautie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback