Min soldag

Hej och hå! (Som min mamma ofta brukar starta sina mail med)

Nu är det söndag kväll. Idag har jag spelat handboll, läst tjejtidningar, badat fotbad, gått ut med Hedda och funderat över min "klädstil". Vilken jag anser att jag tyvärr inte har... eller åh! Jag vet inte. Alla har ju en klädstil men jag har inte den klädstilen jag vill ha. Klurigt. Detta tåls att tänka över.

Handbolls matchen idag förlorade vi. Pinsamt, jag vet inte om jag vågar skriva det men, what ever? Jo, vi förlorade med tolv mål. Inte "yahhoo", direkt. Jag tror att det var betydligt för stillastående anfallsspel och så måste det vara hårdare i försvaret. Bättre lycka nästa gång?

Melodifestival igår ju! Jag måste säga att Petra Mede var lysande. Hehe. Är det bara jag eller var det bara Alcazar som var något bra? Det är olika från person till person, I know, men ändå? 
   Det där nya med en utlandsjury är faktiskt ett riktigt bra påhitt av svt. Det tycker i alla fall jag. 

Oj, vad jag tycker mycket i dag! Men som jag typ alltid börjat skriva: 

Så är det ibland!

Ganska snart så ska jag äta söndagsstek med famijen och sen blir det en av mina många favoritserier Bones, följt av "The Break Up" en film med Jennifer Aniston och Vince Vaugh. Visst blev de tillsammans efter den här filminspelningen? Jaja, hur som helst så är det inte det länge. Det ryktas om att Jennifers pojkvän Johan Mayer ska ha friat till henne, och att de kanske redan har gift sig? Man vet ju inte vad som bara är rykten...

Jennifer Aniston & Vince Vaugh spelar i kväll mot varandra i "The Break Up"


Ni får ha en god natt!
Kramkram Annamartina

Kommentarer
Postat av: Anonym

För det första. Min Soldag?? ;D Sedan, jag älskar Jennifers hår! Ps. Hör någon sjunga Empty room i vardagrummet. Vem kan det va?? Puss och kram Jönne :P

2009-02-09 @ 17:47:03
Postat av: Malin

Jag skrev det ^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback