"Kläd-bytar-kvällen"

Hejhej igen!
Idag, söndag, så började jag dagen med en ordentlig frukost, vilket jag nästan alltid äter, för till skillnad från många jag känner så tycker jag verkligen om frukost. Efter det så körde mamma mig och min tvilling till kyrkan där det var gudstjänst. Jag tror att jag har nämnt detta förr, men jag sjunger ju i kyrkokören! (Yes box! x) )

Sen bar  det hem och äta lunch, sedan gick jag och mamma på långpromenad med Hedda. :) Efter det så var det "monopol-dags" med systrarna. Jag blev "pankskrutt" efter ca. en och en halvtimme.

Det var min söndag. Nu tillbaka till fredagen den 13... 

I fredags var det då "kläd-bytar-kväll" och detta är bilder på vad jag bytte till mig:


  • En trukos kortärmad tröja
  • Ett par mörkbruna shorts
  • Ett par vita jeans (skulle aldrig ha köpt det själv xD)
  • Ett par svarta lack-pumps


Sen var det ju melodifestival igår! Jihoooo! Mina favoriter var Måns Zellmerlöv och Heat. De andra sög faktiskt, rent ut av. Smaken är som baken! xD

Nu får ni ha det så bra, vi hörs! 


Kommentarer
Postat av: Linda

Skorna var ju väldigt fina XD!! Jag tyckte att Amy Diamond och Måns var bäst om man måste välja x x :)!

2009-02-16 @ 13:13:11
Postat av: Malleballe

DELADD!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback