Dream dresses


Hello there!
Nu var det ett tag sedan, igen. Hmm, jag tänkte bara berätta om att jag nu är på jakt efter min konfirmationsklänning. Så när jag och min kompis Frida var inne i Lund i torsdags för att gå på Mando Diaos konsert så såg jag en värdig deltagare. (En klänning alltså). Det roliga var att vi bara gick in i en liten balklänningsbutik och tadaaa, där hängde det två klänningar, samma modell fast olika färger. Detta är alltså en klänning som jag sedan förra året, då jag såg den på två tjejer i skolan har drömt om. Jag vet att det lpåter löjligt! Men detta är min absoluta dream dress. Som ett extra plus så var de på rea!
   Det finns nu bara ett problem: De båda klänningarna var i en storlek större än vad jag brukar bära, och jag hann inte prova så jag vet ju inte om de passar. Jag måste lösa detta på något sätt! xD


Klänningen (klänningarna) jag tänkt på, länge...



By the way, Mando Diao var grymma!



Både jag och Frida tyckte att den här transparenta blusen från H&M var ett klipp, som man borde köpt. Den kostade bara 50:- och med rätt matchning skulle den kunna se så mycket dyrare ut!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, det låter ju perfa gumman! :D Varför köpte du inte blusen? :)

Postat av: CJ

Klänningarna var superheta :)



Puss

2009-04-26 @ 09:07:57
URL: http://cajjan.webblogg.se/
Postat av: Malin

Jo och ganska passande! :D Thank you!

2009-04-27 @ 17:58:53
URL: http://malinbeautie.devote.se
Postat av: Frida

Tack för kvällen! pusspuss

2009-04-29 @ 16:34:47
Postat av: Frida-igen ;)

Jag tycker du ska slå till på klänningen, den är skitfin, det kanske finns andra storlekar i malmö som sagt. <3

2009-04-29 @ 16:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback