Vem vill ha semester?

Vilken vecka... det känns som om den bara har svischat förbi. Men samtidigt känns det som om förra helgen är hur långt borta som helst. Jag tror att det är bra, att tycka att veckan har gått fort. 
   Livet som tonåring är lite komplicerat just nu. Jag kan inte riktigt skriva det här just nu men jag känner mig arg. 
Och det blir så tråkigt för mina föräldrar när jag känner mig arg. För egentligen är det inte dem jag är arg på. Inte just nu i alla fall. 

Jag är ledsen att ni, mina få läsare får ta del av min lilla "lunch-depression". Förlåt. 

Just nu vill jag bara ta en j-kligt lång semester. 



Kommentarer
Postat av: Sanne

Finns här om du vill snacka :)

2008-09-06 @ 17:25:53
Postat av: frida

Jag finns med dig <3

2008-09-12 @ 18:51:48
Postat av: Malin

Mitt öga!

2008-09-17 @ 19:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback