Vinterdojja ?!

Heello, tänkte blogga lite kort idag om gårdagen. Igår var jag, tvillingsyrran och mamma och shoppade. Det var tänkt att jag skulle hitta mina vinterskor då. Vilket jag också gjorde. Men innan vi åkte så hade jag kollat ut i förväg 4 favoriter från DinSko, det blir mycket lättare att shoppa om man vet vad man är ute efter. Inte bara blir det lättare, du shoppar också smartare, slösar inte pengar på saker som du inte behöver. :)

Här är mina favoriter: 


Alla fyra från DinSko

Det blev tillslut den lite "indian inspirerade" stövletten till vänster för mig. Vilken väljer du?

Ha det bra! / Anna 

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag skulle föredra att inte gå runt i några av de skorna.

2008-10-30 @ 12:32:49
Postat av: Frida

Den till vänster ser väldigt fin ut <3

men ifall jag vatt tvungen att välja ett par andra hade jag tagit de bruna.

Ses på måndag, då har du väl skorna på dig ;)pussar

2008-11-01 @ 23:12:44
Postat av: mandan

Så här mot jul passar det ju perfekt att få gratis presentkort, Om du blir medlem på Supergratis via denna länk så kan du samla ihop poäng som du sedan kan växla in mot presentkort i en massa olika butiker, lotter,biobiljetter,en ipod shuffle och mycket mer helt gratis:

http://www.SuperGratis.se/?r=50207

Glöm inte att aktivera kontot via din mail.



Skulle du vilja få hem gratis presentkort från hm, gina tricot och jc direkt hem i brevlådan bara genom att enkelt samla poäng? Då tycker jag att du ska klicka dig in här och bli medlem:

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=128



Hoppas du får en trevlig lördag:)

2008-11-01 @ 23:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback