Söndagen den 12 Okt

Hej!
Jag kör den gamla vanliga; Hur mår ni? 
Jag mår faktiskt sådär... eller, ja, jag vet inte. Det känns komplicerat. Jag tror att jag är en aning deprimerad. Inte djupt utan sådär som "de" säger att tonåringar kan vara (?) ÅH! Jag vet inte. Jag tror att jag känner mig lite nere för att det är så himla mycket igång just nu. Samtidigt så tvingar jag mig själv att tänka logiskt och intala mig själv att jag är barnslig som tycker att det är mkt. För egentligen är det inte det. 

Det jag vill få gjort nu är att bara skriva av mig allt! Få bort känslan av depression och bara klargöra för mig själv att: Anna, ta det lugnt!

Så, vad ska jag göra idag?
  • Det är gudstjänst idag, jag ska sjunga där (är med i kyrkokören) 
  • I kväll ska jag repa med Sanne och Simon 
  • Jag skulle behöva plugga lite, typ finslipa mitt tal till geografin, men helt ärligt jag vet inte om jag orkar
Och titta, fy fan vad lite jag har att göra. Varför i helvete känner jag mig stressad?! 

Ibland är känner jag mig lite konstig! :)

Nej, vet ni vad? Nu känner jag mig mycket bättre tillmods. Allt bara lättade från magen och ja... jag är nästan glad!  Shit, vad konstigt att jag fungerar så. Ja liksom bara skrev av mig och så känns det mycket bättre. Hoppas jag inte tråkade ut er, ni få som läser! Jag hoppas kunna skriva lite gladare nästa gång! 

Tack för att du läste, 
Anna

Kommentarer
Postat av: Sännäää

Anna, de e helt ok att känna att man nte palar nåt i åttan å nian, de e så de e liksom^^ Så de e helt normalt xD

2008-10-12 @ 11:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback