Vilken Torsdag

En ny dag idag. En torsdag. Ikväll blir det ingen handbollsträning för min del. Nope, i kväll ska jag och syrrorna på landskampen i herrar handboll mellan Sverige och Polen. :D HEJA SVERIGE!!!
   Vilken dag det för övrigt har varit. Hänt en massa saker, men ändå så e jag hittills fett nöjd (?) med hur dagen har varit. Oh det är väl bra? Bland annat hade vi lite betyg snack på matten och det visade sig att jag låg bra till. Toppen! Precis vad man behöver första lektionen på dagen. (Inte sarkasm)

Vad tycker ni att jag ska skriva om i framtiden? Fortsätta som jag gjort? Eller kanske mer om något speciellt ?? Kommentera gärna här under så att jag vet. ;D

Ska se om jag hittar någon rolig bild som jag kan ladda upp, vänta lite...

TJO! Yes I  did find something litte extra ! Idao blir det en bild på min underbara, urgulliga, bajsätande, älsklingsHedda!! I will always love you darling! 


Jag lånar Gossip Girls avslutnings replik än en gång!
XoXo Annamartina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback