Torsdag, 8 maj

Idag har jag badat!

Det var inte jätte varmt precis men jag är glad att några av mina bästa vänner släpade ner mig till T-bryggan. :D
Tack, tjejer!

Jag har faktiskt också gjort nyttigare saker, som att gå i skolan, där vi hade svenskprov. Förutom skolan så har jag och min kära tvillingsyster kokt kaffe åt alla som var med på "torsdagsseglingen" idag. Det tog nästan mer än en hel timme att bara koka 4 kanor kaffe. Hehe, kanske något jag vill förbättra till nästa gång!

Hoppas ni oxå har haft en härlig dag i solen,
många pussar Annamartina

Lomma hamn
T-bryggan längre bort i bilden 

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha ingen orsak, fast du doppa ju inte huvudet ;)
men skönt ver det ju

2008-05-09 @ 20:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback