Det hundrade inlägget!

Det 100 inlägget

Så spännande, nu sitter jag och skriver på mitt hundrade inlägg. Jag har liksom inte tänkt att det skulle komma så fort. 
   Inlägget tänkte jag skulle handla om min dag, Joachim och Marie och såklart schlagerfestivalens höjdpunkt... Eurovision song contest som sänds i kväll kl. 21 på ettan. 

Idag har jag gjort mkt, ^^ (not)! 
Hehe, faktiskt så har jag mest gått omkring och längtat till i kväll, det är ju dags för Charlotte Perelli att ta hem hela skiten. 
Okej, jag tror inte heller på det där men man får väl alltid hoppas?
Och hur roligt vore det inte att få hela sjottaballongen till lilla Sverige?
   Ne, nu känns det som om jag får förstora förhoppningar. Får man det så blir man bara besviken sen.
Men hur som helst, HEJA SVERIGE! 

Man får ju inte glömma Joachim och Marie, det nygifta prins- och prinsessparet. Jag satt och kollade lite på vigslen. Hon känns hur skön som helst. Sen skadar det inte att hon är så vacker. ;) 
Jag önskar dem all lycka och hoppas att detta äktenskap håller.
                 

Ha en trevlig schlagerkväll, 
med charmiga glittriga schlageraktiga slängkyssar,

Annamartina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback