Söndagen den 15 juni

Hejj alla goa och glada!

Vad har hänt idag?

Idag har det varit en väldigt lugn söndag. Jag steg upp vid halv elva för att sedan avsluta frukosten vid ungefär tolv. 
Härligt när man kan sega hur länge man vill. Sen var de dusch med peeling och så provade jag på att använda en sån där BUS-servett. (brun-utan-sol) Än så länge ser man inte någon skillnad. Tråkigt, jag ville ju att det skulle fungera...
   Efter lunchen stack jag, mina två systrar och min skadade pappa ner till hamnen för att tanka båten, ta hem ett segel och käka glass. Mums ! 

Hedda fick precis mat coh så ska hon väl ha en promenix innan vi ska börja laga mat. 
Ja, detta är väl vad som hänt idag. Vi får se vad som händer i morgon.

Tjing!


 
Hedda i sittbrunnen (båten), bild tagen förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback