Sista "riktiga" måndagen

Ja, idag var det den sista riktiga måndagen.
Det känns lite konstigt men också väldigt skönt. Om bara en vecka och två dagar slutar vi. Jag vet att jag innan varit lite orolig för att jag inte tyckt att det skulle bli så skönt med lov men inte nu längre! Det ska bli jätte skönt med lov. 
    Annars idag så ska det bli handbolls träning. 

Hmm... vad finns det mer att skriva om? 
Finns det någonting som ni som läser skulle vilja att jag skrev mer om?
Skriv en liten kommentar vet ja! 

Puss, puss , Annamartina



Kommentarer
Postat av: Sanne

scouterna ofc :P

2008-06-02 @ 20:32:17
Postat av: Sanne igen

Kan du nte skriva om hur bikini modet ser ut i år? :)

2008-06-05 @ 15:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback