Reese Witherspoon genom tiderna

Från tips på film till något helt annat. 
Nu tänkte jag skriva lite om en kändis som jag gillar mkt. Hon är inte sådär divig som många kändisar är och hon verkar vara en rolig och snäll mamma. En kändis som behövs, helt enkelt. 

Här är i alla fall några bilder på hennes, både bra och mindre bra modeförsök. 


Först ut är en bild från året innan jag blev född, 1993:

Vad finns det att säga? 
Jag gillar skorna...


Vi fortsätter med nästa bild, från 1996:

Av de bilderna jag valde mellan var det här det sämsta (urk)


1999:

En väldigt söt Reese. Helt allvarligt, det är ngt speciellt med rouge-et


Låt oss lämna 1900-talet, här är en bild från 2002. 

Stilen börjar bli bättre. I like


2004:

Den outfit jag gillar bäst! Här är Reese i mörkbrunt hår och en härlig solbränna,
vilket passar underbart till klänningen


Next picture, från 2006:

Jag vet inte om det bara är Reese som utstrålar sådan energi och värme eller 
om strålkastarna hjälper till lita...


Och till sist, 2008:

"Fräsch-heten" her self. 
Reese kan se lyckligare ut än många :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback