Lördagen den 28/6 -08

Hejsan alla !

What happens today? 
Idag finns det en chans att jag (och syrran ?) ska åka och shoppa. Inte bestämt men vi snackade om det igår. 
Annars är det kl 17 som gäller. Då ska hela familjen på "inflyttningsfest" hos grannarna. 
Det kanske inte blir så kul, men jag måste se hur huset blev. De har i pincip rivit ut allt som fanns inuti huset och byggt upp det igen. 

Varför just den här sommaren?
Just den här sommaren ska vi inte flyga, köra bil utomlands. (Som händer typ varannan sommar för oss.)
Så klart att jag längtar efter sånt, då. 
Ja, jag kommer att komma till Tyskland och Danmark men då ska vi segla. Det är ju inte samma sak.
Fast förhoppningsvis finns det stränder i/vid hamnarna med. (:

Vi får helt enkelt se vad som händer... 

puss & kram Annamartina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback