Jess & Cash fick en dotter!

Inga tvillingar
Jo, det är sant. Jessica Alba och Cash Warren har äntligen fått barn. 
Vad jag har hört så har det ryktats om att det skulle vara tvillingar men som ni såg i rubriken blev det bara en. Jag kanske blandade ihop det med Angelina Jolie som faktiskt ska bli tvillingmamma. Paret Angelina och Brad Pitt har redan tre barn. Två adopterade. De heter Zahara, Maddox och Shiloh. Om jag minns bäst så är det Shiloh som är deras egna. 

Vem var det jag skulle skriva om? Jo, visst var det Jessica. 


Jessica, söt som socker. BIld från hennes senaste film "The Love Guru"

Jessica födde i lördags sin dotter, den 7 juni, alltså. Hennes namn ska bli:
Honor Marie Warren, riktigt fint tycker jag. 


Favoriten, cheese and ham sandwich 
Jessica ska ha tyckt om att äta nu under graviditeten. 
Särskilt har hon frossat i en macka med skinka och ost på. En sån ska hon ha ätit typ varje dag.  
Hur nu det kan vara så speciellt? Fast det kanske blir speciellt när man i vanliga fall inte får äta kolhydrater. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback