Äntligen fick jag se SATC - the movie

Hello New York ! 

Idag fick jag äntligen se "Sex and the City" - filmen. Trots alla struliga recentiorer så får den topp betyg av mig!
Underbar, med kärleks-tema, snygga skådespelare och såå snygga kläder! 
   Vi var alltså på bio, jag, mina två systrar och min mamma. Vi såg den här sköna, roliga, sorgliga filmen tillsammans med (vad kan det ha varit?) 90 % andra tjejer/kvinnor i biosalongen. Bland alla tjejer/kvinnor sitter några av deras män och ett helt killgäng på SJU personer. Alla de kring 17, skulle jag gissa. Lite kul när de kom in... de fick verkligen allas blickar på sig. ;D




SATC - the movie, är ett hett tips för oss New York älskare och klädintresserade tjejer (och killar) som vill drömma oss bort lite från våra, ibland lite tråkiga liv, och istället sjunka in i Sarah Jessica Parker, Cynthia Nixon, Kristin Davis & Kim Cattralls spännande rollfigurer. Tjejerna gör ett så himla bra jobb, och man kan inte bli mer än mycket avensjuk. 



Jennifer Hudson gör en insatts som gullig assistent, dessutom så sjunger hon lite i slutet. Lyssna och njut. 



Här har vi alla i SATC-gänget!
Överst fr. v. Kim Cattrall,
Sedan Sarah Jessica Parker
Efter det Kristin Davis &
till sist Cynthia Nixon 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback