Värsta jordskalvet! :S

Skit vad läskigt det var i morse! Seriöst, jag som har en sådan livlig fantasi trodde typ att jag skulle dö! Haha, ganska komiskt nu efteråt. ;) Men just då, när man vaknar av ett muller och att sängen skakar fram och tillbaka... då var det (förlåt mig) JÄVLIGT läskigt. :S 
   Tydligen kände alla i Skåne/Danmark/Norrköping (?) samma sak. Den här lilla "jordbävningen" ska enligt några ha nått ca. 4,5 på Richterskalan. :o

 Usch, never again!

Nej, nu pratar vi om någonting annat. Som till exempel varför jag sitter här och skriver ett blogginlägg klockan 10.35 på en tisdag? Jo, även om det känns som det var nyss jag var sjuk så har det slagit till igen. Den här gången är det inte bara kli-i-halsen utan lite feber hit och dit, och som grädde på moset har jag fått utslag. Jag befarar att det är en ny släng av Bältros som jag hade i våras... :(
   Take it easy everone, det smittar inte. För att få bältros ska man vara född (?) med anlag för att få det och det kan under ens livstid komma lite hur som helst. Suck! Säger jag bara... 



Vi hörs, Puss!
  

Kommentarer
Postat av: frida

åh hoppas det löser sig med bältrosen...

Krya på dig<3 :-*

2008-12-17 @ 00:33:01
Postat av: frida

åh hoppas det löser sig med bältrosen...

Krya på dig<3 :-*

2008-12-17 @ 00:33:49
Postat av: Simon

Norrköping? O..o ... Lite långt bort. Tyvärr.

2008-12-18 @ 21:39:47
Postat av: Simon

Norrköping? O..o ... Lite långt bort. Tyvärr.

2008-12-18 @ 21:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback