Nova Lund & vårmode

Hejsan alla!
Idag har jag varit på rea själv. Om jag är konstig? Nej, tror inte det. Det var faktiskt väldigt skönt. :) Men detta betyder inte att jag kommer att sluta åka och shoppa med mina vänner. xD
   Hittade dock inte så mycket. Det kändes som om det ända som fanns kvar, i klädväg, var en aning "tantigt". I alla fall inte sådant som jag var ute efter. 
   Det jag köpte är en ansiktskräm från Dove. Har på mig den nu, så vi ska väl ta och vänta och se hur den fungerar. :)

Nu, för att inte byta ämne helt, så tänkte jag berätta för er vad som är inne under våren/sommaren 2009:
  • Gladiator inspirerade skor med klack, dvs. remmar och klumpig klack
  • Tropiska mönster
  • Nude (ljusa, beiga färger)
  • En-axlat
  • Korsetten
  • Blazern (kavajen typ)
  • Harem byxan (tänk prinsessan Yazmin i Aladin)
  • Jumpsuit (top och byxa ihop)
  • Blommigt & galna mönster (rutigt t.ex)
  • Konrollerad volym
  • Spets & transparent (genomskinligt) 
  • Slimmade silhuetter (tajta former)
  • Paljetter
  • Guld
  • Ljusa, trasiga jeans
I morgon är det nyår, och efter tolvslaget väntar ett nytt år. Jag tänker mig att allt är möjligt under 2009.

 - Så optimistiskt, Anna!

Ha det bra, kära läsare.

Mvh Annamartina

Här var jag idag, helt själv :)


Ljusa jeans med hål i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback