Min söndag 21/12 - 08

Min söndag började hos min vän Frida i morse där jag tillbringat natten. Vi hade super trevligt. :) Efter det så droppade jag snabbt in hos Linda för att lämna en grej, hehe, Tack för lånet (återigen) väldigt snällt. Efter det så cyklade jag hem på min lite halvknäppa cykel som inte vill byta till en högra växel än 3:an. Väl hemma så åt jag lunch med systrarna för att sedan åka och spela en handbollsmatch mot helsningborg. Vi förlorade tråkigt nog. Fast jag själv går ut stolt, jag gjorde nämligen mål (för första gången på länge). Efter matchen som slutade 19-21 så kördes jag hemåt igen och duschade såklart, men åt också en väldigt god laxmiddag. ;) Faktiskt, var det gott! Jag som inte är så jätte förtjust i fiskrätter. Nu är det som ni säkert vet, kväll, och jag har mysigt med familjen och bland annat tittat på "Grinchen" med tvillingsystern. Förmodligen den bästa julfilmen som någonsin gjorts, Haha! Jag är seriös! :D

Nu sitter jag här med en kopp te (som vanligt) och med en katt slumrande på stolen bakom. Och jag kan inte förstå att det är så nära till jul (-julafton). Jag älskar julen!


Jim Carey i rollen som "The Grinch" eller "Grinchen" som den heter på svenska

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh Grinchen! Den är jätte bra:)

Tack själv för i natt;)

2008-12-23 @ 22:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback