Lucia & HSM

Tjo!
Idag har det varit Lucia. Så jag och kören gick Lucia i kyrkan. Det gick jätte bra och så var det grymt kul! :D

[Här hade jag tänkt ladda upp en bild från just Lucia tåget som vi gick idag, men det verkar vara lite krångligt med uppladdningen nu. :/ ]

Jag tänkte också berätta vad jag tyckte om musikalen som vi var och såg på igår kväll. Den var ju jätte bra! x)
Tack vare att jag kanske hade ganska låga förväntningar så blev slutkontentan: Skit bra! Tyvärr så gissar jag på att jag inte kan tipsa om att Du ska gå och se den, biljetterna är slutsålda. Dock så tror jag att de ska sätta upp den i Stockholm framåt nästa år. Så där kan man ju boka biljetter, den var väldigt bra, faktiskt! :) 

I morgon blir det julkonsert i kyrkan (igen) och så är det snart den sista veckan i skolan! Jippiiiiii!! 

/ Annamartina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback