Jullov

Nu var det efterlängtade jullovet här! Som jag säkert sagt till alla mina vänner, så kommer jag hur som helst inte förstå att faktiskt är lov förrän om någon dag. :) Tänk att jag tycker att det är en sådan stor grej ändå. Hmm... jaja. 

I med att jag går i åttan så fick jag mina första betyg idag!! xD Kan det bli bättre? Jag är inte säker på att jag borde skriva vad jag fått här... du vet att det finna alltid en sjukt stor risk att bli kallad "stude". Så... ORKA! Jag är inte en stude, och även om jag var det... skulle jag inte få vara det om jag ville det? Jag är starkt FÖR att man ska våga vara, och få vara, vem man vill!

Så det så, 

Ha en trevlig kväll. 


Stämnings ljus! Så det så. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback