Grattis BS - filmdag 2

Tjo alla!
Idag är det Britney Spears födelsedag och faktiskt två som jag känner fyller också år idag. Det är den 2 december. (:
   Här sitter jag och "jul-ar" mig med Elvis Presleys julskiva i bakgrunden. Jag älskar julen! 
   Idag har vi blivit helt färdiga med våra filmer. Har jag ens berättat det? Att vi har gjort filmer i skolan? Ja, ja, det har vi gjort i alla fall. Vi samlade allt material/filmade allt i måndags förra veckan. Idag och igår så har vi arbetat med redigeringen. Jag måste säga så här: Innan vi gick till klassrummet för att visa upp våra filmer så var jag jätte nöjd med vår film. Sen när man sett alla skit bra filmer som vår klass gjort sjönk min "jätte nöjda-känsla" till  nöjd-känsla. Haha, om någon i min klass läser det här: Jätte bra jobbat!!! :D

Vår film heter i alla fall: Saras hämnd 

Ha det så jätte bra !

Kramkram Annamartina


Britney Spears nu vs. då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback