God Jul alla!

Hejsan alla söta där ute!
Vilken rolig vecka det har varit. :) Med Julafton och allt! xD 

Idag (fredag) är det ju två dagar sedan det var julafton. Oj, vilka dunder julklappar! Jag skulle inte vilja byta bort någon av dem! :D Nu ställer väl alla frågan: Vilken var den bästa? Jag har klurat lite och kommit fram till att det som är liite bättre än de andra, och som kommer att vara till glädje under en lång tid är (trumvirvel) vårt nya playstation 2! Det + singstar = TOPPEN!
   Här kommer en bild med alla mina fin, fina klappar: 

Åh! Det går inte att ladda upp bilder just nu! (igen) Skit åsså!! Hmm... Ja, om vi säger så här: Bilderna kommer att komma! Så fort det går att ladda upp dem så kommer jag att göra ett nytt inlägg! Lovar!

Julrean, dag 1, 08 
Idag började ju mellandagsrean! Någon mer än jag som var där ute och shoppade loss? Hehe. 
   Dagen började "tidigt". Redan halv nio för att sedan ta bussen till "Center Syd". Jag kan verkligen gå i affärer LÄNGE! Jag tror inte att jag och Malin åkte hem förrän vid 16. xD 
   Jag hittade en "massa saker" på rea (som jag faktiskt också letat efter.) Bland annat:
[x] En svart "vinterjacka"
[x] En grå cardigan/tjocktröja
[x] Ett torrshampoo (delas med tvillingsyrran, hehe)
[x] En volymspray
[x] Rakgelé (till benen) ;)
[x] Svart bas-linné

Sen tror jag inte att det var mer. :D     

Nu ska kvällen användas till "slappning" och därför tror jag att jag ska kolla in "körslaget". Kan bli intressant!? ;D

Ps. Imorgon börjar LUNDA SPELEN! Så matcherna börjar cirka klockan 15 för mig. HEJA OSS!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ni var ju ute sjukt långtid i typ sju timmar!

2008-12-29 @ 10:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback