Ola amigos!

Nu har något nytt hänt. 

Jag har lagt upp adressen till bloggen på bilddagboken.se . Jag har skrivit på den här bloggen såå länge nu och bara övat inför när jag ska göra den officiell. Och nu har det liksom hänt. 
I alla fall inför de som känner mig. 

Jaja, det känns trots allt ganska bra. 
och jag tänker inte skämmas över att jag bloggar. (:
Neej, det var väl på tiden I guess. 



Sommarlovet börjar närma sig sitt slut, det är i alla fall så det känns. 
Jag har haft hittills ett super skönt lov! Verkligen! Och det är kanske det jag kommer att sakna. 
Jag är dålig på att uppskatta saker när det väl händer, och i efterhand saknar jag dem alltid.
T.ex Österrike resan jag gjorde med familjen i våras. Nästan varje dag längtar jag tillbaka! 
I know, I´m sick. :D
Men det är hur jag är, och jag har just nu inga planer på att förändra mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback