...Och skolan har börjat!

Tjosan!

Idag har det börjat. Skolan, alltså. 
Jag känner mig inte direkt redo, men det är inte dags att tagga till riktigt än, jag kan nog vänta tills i morgon bitti. (:
Det känns också som att jag ska tillbaka till sommarlovet nästa vecka. Men ack, så är det ej. 

Hur som helst är man nu åtta. Vilket förändrar en hel del. Betyg tillexempel. Jag kan inte än skriva vad jag tycker om just betyg. Fast det kommer nog något inlägg i framtiden. 

Igår hände något extra kul. 
Jag var i Lund med tvillingsyrran för att "fira" sista dagen på sommarlovet 2008. Vi firade med att använda våra presentkort på en privat sminkkurs på Make Up Store. 
Super bra blev det och en hel hög med tips fick man!


I kväll blir det handboll och i morgon fortsätter det nya tuffa livet som åtta. ;P

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback