Den sista måndagen ;D

Hej!
Nu var den här. Den sista måndagen, innan skolstarten alltså. 
Som det ser ut nu så kommer den här måndagen att passera utan något speciellt viktigt att göra. 
Förutom att det förmodligen blir handbollsträning i kväll. 
   Nu sitter jag i alla fall här och lyssnar på "Rihanna - Disturbia" Grym! :D Jag älskar den redan. 


Malmöfestivalen
Ja, då var den här. Malmöfestivalen. Jag var där inne, i Malmö, i förrgår. Frågan är egentligen vad man ska göra där?
Jag är nog inte ett jätte mf-fan. 
   När jag väl var där så hittade jag i alla fall ett litet flätat läderarmband, som jag är riktigt förtjust i. :)

För att vara ärlig har jag riktigt tråkigt just nu. Det känns inte som jag njuter tillräckligt av en av de sista dagarna på 2008s sommarlov. 

// Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback