Valborg 2008

Så var dagen kommen. Dagen då vi alla, i hela Sverige tillsammans ska elda bort vintern.
Här i skåne är vädret ändå hyfsat. Kunde ha varit finare, kunde ha varit sämre.
Just nu hoppas jag bara att det inte ska börja regna. Jag blir så blöt då. ; ) 
Jaha, why does she care? tänker ni.
Jo, inte för att skryta eller något men ... jag ska gå med fackla. Det är inte alla som får göra det. Bara hederliga,äkta kottätare! (D.v.s scouter)

I övrigt får jag önska er alla en glad valborg och en riktigt skön långhelg!
Många vänliga hälsningar, Annamartina


image182
En valborgseld

Ps. Gissa vem som fyller år på lördag ?

Kommentarer
Postat av: Sanne sandal^^

Den ballaste valborgen ever xD

2008-05-01 @ 16:27:01
Postat av: Sofie

Grattis
Gumman
(L)

2008-05-03 @ 09:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback