Fredag! -igår

Fredag igår! -Min favoritdag
Jag vet inte riktigt vad som händer på fredagar. Jag kanske förknippar det med när jag var lite mindre och allt bra som hände på fredagar... för jag är nästan alltid glad och lycklig på fredagar. : )
Tänk om alla också kunde få ha en favoritdag.

Lättklädda tidningomslag
Idag hittade jag några bilder på lättklädda kändisar som fotats för tidningsomslag.
Det är faktiskt ganska konstigt att man ställer upp på sånt här, men det måste vara pengarna och att det finns människor runt omkring som är beredda med "retuscheringsknappen."


image170
På den tiden som Britney inte såg ut att bryta ihop på alla foton


image171
 Top Models första vinnare Adrianne Curry sjunker en nivå och poserar för "Playboy"


image172
Minnen som Christina förmodligen vill att alla ska lägga sig bakom


image173
Jessica Alba under fantastic four-tiden (den blonda tiden)


image174
Lindsay Lohan är fräknig över större delen av kroppen...


image175
Vad har Paris Hilton inte gjort ? 


image176
Jennifer Aniston fyller faktiskt ganska snart 40.
Jag vet inte när bilden är tagen men jag skulle gissa på "lagom" ny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback