Att kröka eller att inte kröka ?

Att Kröka eller att inte Kröka? Det är frågan ?!

Det är en så j'vla idiotisk fråga. Att dricka eller att inte dricka? Att röka eller att inte röka?
Jag ser INTE det roliga i det. Kanske jag ibland saknar att gå ut och dansa på "mellanstadie-diskona" men inte är jag beredd att svika mina mysiga hemmakvällar bara för att bli full. Nopp, där drar jag en gräns. Inte ens om skolans "coolaste kille" (som typ råkar gå i min klass) skulle vilja ha med mig ut . Jag kommer inte att gå med på att bli tvingad till att dricka. Så det så. 

Hoppas det finns andra därute som tycker och tänker som jag. Annars blir det väldigt ensamt. 
Pussar Anna. 


image177

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jag håller med dej gumman :).
En cider då o då men sen ser jag inte det roliga liksom?

2008-04-09 @ 17:38:16
Postat av: Sanne typ

Så tänker typ alla tjejor i vår klass

2008-04-09 @ 17:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback