19 april 2008

Lördag
Jahopp, så var det helg igen. Very nice, I think. 
Idag har jag ingenting planerat. Det är faktiskt ganska skönt. Jag får liksom göra det som faller mig in.
Fast nu kom jag på en sak jag måste göra... (skti oxå) jag måste städa rummet!
Jag slapp det förra veckan för att dammsugarslangen hade gått sönder, nu är det helt plötsligt väldigt mycket damm där inne.
Vädret är jätte fint ute, man blir så himla go o glá då. Det låter säkert konstigt när jag skriver detta, men ibland känns det som om vädret styr mitt humör. Jag vet inte, men ofta när det är så där grått och mulet ute blir jag lite tjurigare än vanligt. Haha :D

Snart är det hur som helst dags för lunch. Resterna från igår blir det. Tacos!

Hoppas du också får en trevlig dag!

Kramaar Annamartina

Ps. Idag fyller de här två Hollywoodkändisarna år!

image180   
Hunkige Hayden Christensen fyller idag 27 år


  image181
Kate Hudson fyller oxå år idag! 29 år blir den här skönheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback