Hairspray today!

Hejsan alla ni som förhoppningsvis kommer att läsa min blogg någon gång! :D

Idag ska jag iväg och kolla på bio. Och det är inte vilken film som helst...
Det är HAIRSPRAY! Jag är så glad. Jag har velat se den sedan,  ja, premiären!
Men så idag, blir det av tillsammans med tjejerna i familjen, hehe. 
Okej, man kunde kanske haft ett roligare gäng med sig? Men, ja, vad gör det egentligen? 
Idag ska ju ja få titta på John Travolta som tjej och Zac Efron. Ja, kan det bli bättre?
Men jag hoppas att jag får tid att skriva om den i morgon eller så. För när någon så småning om läser detta så har ni förmodligen redan sett den. Men vi får se vad jag tycker... fast jag är redan ganska positivt inställd. 

Ha det bra, vi hörs! 

Kommentarer
Postat av: Sannish

Den va skitbra :D lr hur?

2007-10-31 @ 17:21:47
Postat av: annamartina

Den var grymt bra! Alltså, ja! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback