Emmy-galan 2007


Emmy-galan 2007
I sommras var det den årliga Emmy-galan i Los Angeles. Och såklart fanns där en massa underbart fina klänningar i underbart fina kändisar. Här har jag valt ut några favvisar. Jag betyg sätter deras outfit från 1-5. :D
Jag är ledsen för att jag inte bloggat på ett bra tag. Jag har bara haft fult upp med skolan. Men jag hoppas på att komma igång igen. : )


image94
Heroes stjärnan Ali Larter i glänsande röd långklänning
Betyg: 4

 image95
America Ferrera inte alls "Ugly-Betty" i den här blåa tubklänningen
Betyg: 3

image96
Gravida Christina Augulera stod för både kamrablixtarna och underhållningen
Betyg: 4

image97
Det kanske mest kända gay-paret i Hollywood, Ellen DeGeneres & Portia de Rossi.
Portia i "stilig" marinblå klänning
Betyg: 2 & 3

image98
Eva Langoria, en av favvo-skådisarna i väldigt glittrig, men ack så perfekt partyblåsa
Betyg: 5

image99
Heidi Klum fick mycket skrivet kring sin frisyr, o jag håller med.
Visst passar den rufsiga frisyren till den sexiga klänningen
Betyg: 4,5

image100
Veronica Mars som Kristen Bell, som hon heter egentligen. Sådan sjukt begåvad skåderspelerska.
Och när man ser henne så här, hur vacker är hon inte?
Betyg: 5


 image102
Sandra Oh från Grey´s anatomy gjorde ett lika misslyckat val som Ghost Wispers Jennifer Love Hewitt
Betyg: 0 & 0

image103
Snyggaste skådisen i "Scrubs" måste vara Sarah Chalke, fast jag är inte så jätte,
jätte förtjust i hennes klänning
 men hår o make-up ger plus
Betyg: 3
 
image104
Katherine Heigl matchar snyggt en vit klänning med röt läppstift, stiligt
Betyg: 4

Detta var alla mina favisar, + två mindre favoriter. Men vinnaren är Eva Langoria & Kristen Bell!
Grattis!!
Hoppas vi ses en annan gång,  ; )
Kraam Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback